شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 328788
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کرسی آزاد اندیشی

برپایی کرسی های آزاداندیشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه و دانشگاه است، تا از این رهگذر، فضای آزاد اندیشی تقویت شده و نخبگان بتوانند به راحتی درباره مسایل مختلف به طرح دیدگاه های خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت تهذیب حوزه های علمیه در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و در ادامه برگزاری سلسله کرسی های آزاداندیشی، کرسی پنجم با موضوع "حوزه و هنر" را شب گذشته، با حضور صاحب نظران، اساتید و طلاب، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار کرد.

در این نشست علمی، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجج اسلام سید محمد حسینی دباغ، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و مدیر مؤسسه آموزش هنر،‌ محمد علی حیدری مهذب، از اساتید دانشگاه،‌ سلیمانی، دانشجوی کارشناسی ارشد هنر و سینما، فرخ‌نژاد، از فضلای حوزه و آقای حمید حاج امینی،‌ دانش پژوه سطح 4 مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه به طرح دیدگاه های خود پیرامون موضوع پرداختند.

 در برنامه پایانی کرسی پنجم نیز حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه به عنوان کارشناس ویژه برنامه، به تبیین جایگاه هنر دینی و راهکارهای توسعه آن پرداخت و پس از آن، به سئوالات فضلاء و اساتید پاسخ داد.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست، از مقالات برتر ارسالی به دبیرخانه شورای کرسی‌های آزاد‌اندیشی حوزه، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha