جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا هاشم‌آبادی

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: تمام مردم ایران اعم از شیعه و سنی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و حفظ اتحاد هرگز دست از آرمان های انقلابی خود برنخواهند داشت.

ماموستا ملا محمد صالح هاشم آبادی، مدیر مدرسه علوم دینی نور اهل سنت ارومیه، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه،با تبریک روز فناوری هسته ای اظهارداشت: امروز بر همه جهانیان روشن است که سوختهای فسیلی روبه اتمام بوده و دنیای جدید برای تامین انرژی خود نیازمند سوخت های هسته ای و اتمی می باشد، امری که امروز بسیاری از قدرتمندان جهان از آن در حال بهره برداری هستند.

وی افزود: انرژی هسته ای علاوه بر چهره مخرب که غرب از آن بهره می برد، دارای فواید بسیاری است، ایران به دنبال این بخش بوده مقام معظم رهبری و مراجع و علما بمب اتمی را حرام اعلام کرده اند.

این مدرس علوم دینی، با اشاره به شیطنت های استکبار در برعکس جلوه دادن اهداف ایران در استفاده از انرژی هسته ای گفت: اسلام دین جهان شمولی است که بخاطر انصباق با فطرت انسانها هر روز در حال گسترش در دنیا و نفوذ در قلوب مردم است.

ماموستا هاشم آبادی: ادامه داد: امروز کشورهای زیادی در دنیا داعیه‌دار اسلام هستند، ولی تنها کشوری که با اتحاد مذاهب مختلف به ارائه اسلام ناب محمدی‌(ص) مبارزه با ظلم ستیز می پردازد ایران است، لذا استکبار جهانی به مبارزه با آن پرداخته است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی برای متوقف کردن ایران در عرصه هسته ای دست به اقدامات زیادی از جمله تحریم و ایجاد گروهک های تروریستی به نام اسلام همچون تکفیری ها کرده و به خیال خام خود می تواند به ایران ضربه بزند، اما غافل از این‌که تمام مردم ایران اعم از شیعه و سنی با پیروی از رهبر انقلاب و حفظ اتحاد هرگز دست از آرمان های انقلاب خود برنخواهند داشت.

این مدرس علوم دینی، خاطرنشان ساخت: امروز هم دولتمردان مخصوصا دستگاه دیپلماسی باید با پیروی از نظرات مقام معظم رهبری در برخورد با کشورهای غربی محکم و قاطع از حقوق مسلم کشور در زمینه انرژی هسته ای دفاع نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha