دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام رمضانی خراسان

هم‌زمان با سالروز شهادت امام موسی‌کاظم(ع)، همایش «خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی» چهارم خرداد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسئول دفتر فرهنگی‌تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، گفت: این همایش در ادامه سلسله‌نشست‌های «خانواده قرآنی؛ الگوی جامعه اسلامی» در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

در این همایش، طلاب حوزه علمیه و خانواده‌های آنان از ساعت ٩‌صبح روز یکشنبه چهارم خرداد از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران استفاده خواهند کرد.

تحصیل در مقطع سطح دو و سه در مدرسه حضرت مهدی(عج )

پذیرش طلاب سطح دو و سه در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) برای سطح دو و سه ،تحت برنامه با دو گرایش فقه و اصول و تبلیغ از میان طلاب مستعد و واجد شرایط  تعداد ی محدود پذیرش می نماید.

بنا براین گزارش، تربیت مدرس فقه و اصول برای سطوح حوزه، بسترسازی برای حضور قوی طلاب در دروس خارج فقه و اصول، جهت دهی پژوهشهای عالمانه و روش مند در موضوعات کاربردی، آشنایی با حوزه های مختلف فقه و نیازهای فقهی جامعه، تربیت مبلغ برای ترویج عالمانه و عاقلانه معارف اهل بیت، پاسخگویی نیاز جامعه به مبلغ  توانمند   و عالم و توجه به عرصه های نو در تبلیغ دین از جمله اهداف راه اندازی سطوح دو و سه در این مدرسه عنوان شده است.

از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه می توان به ارائه کامل و قوی دروس حوزه، بهره گیری از استاد ناظر در مباحثات، استفاده از اساتید توانمند در دروس عمومی و تخصصی، استفاده از کتابخانه تخصصی و مجموعه های نرم افزاری، اعطای مدرک سطح دو حوزه توسط مرکز مدیریت و... اشاره کرد.

برپایه این گزارش، قبولی در آزمون علمی و مصاحبه و التزام به برنامه های آموزشی و انضباطی این مدرسه از شریط تحصیل در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) عنوان شده است.

طلاب علاقه مند می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا 13 خردادماه به پورتال مجتمع فرهنگی تربیتی آموزشی حضرت مهدی(عج) به آدرس: meftahportal.ir مراجعه یا با شماره 2769575 داخلی 104 تماس حاصل نمایند.

 *اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب   

اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان و نهادهای حوزوی در مشهد برگزارشد  .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، این مراسم، با بازی رده بندی و فینال فوتسال و فینال والیبال همراه   بود.

 گفتنی است؛ مسابقات ورزشی طلاب در رشته های انفرادی شنا، تیراندازی و تنیس روی میز و رشته های گروهی فوتسال و والیبال نیز برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha