پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 335081
۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
ضیافت ملکوت

مدیر آموزش های کوتاه مدت دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری اردوی "ضیافت ملکوت" مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام متقی نژاد با اعلام این خبر، گفت: دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، در راستای ارتقاء معنوی و نشاط روحی طلاب، با همکاری مدرسه ولی عصر(عج) شهرستان بناب، اقدام به برگزاری دو دوره مقدماتی و یک دوره تکمیلی "ضیافت ملکوت" می کند.

وی، زمان برگزاری این اردو را از 10 مردادماه تا 10 شهریورماه اعلام کرد و ادامه داد: هر یک از دوره ها به مدت 10 روز و با استفاده از اساتید اخلاق برگزار می شود و در دوره مقدماتی به موضوعاتی چون زی طلبگی، آداب معاشرت، کنترل غرائز و ... پرداخته می شود.

مدیر آموزش های  کوتاه مدت دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در دوره تکمیلی نیز به مباحث عرفان عملی در اسلام و سیرۀ عملی قله های تهذیب با موضوعات امر بمعروف ونهی از منکر، زهد وساده زیستی، توسل، نظم، همچنین سبک زندگی دینی بر پایه آیات و روایات با موضوعاتی چون اخلاق عبادی، صداقت، تفریح سالم و اخلاق اجتماعی پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام متقی نژاد در پایان با اشاره به این که اجرای برنامه های فرهنگی، زیارتی، ورزشی، تفریحی نیز برای طلاب شرکت کننده در اردو در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: اردوی "ضیافت ملکوت" امسال در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha