پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ب

مفتی صور و جبل عامل بر ضرورت کنار گذاشتن اقداماتی که موجب تضعیف مقاومت فلسطین می شود تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل با عباس جمعه از رهبران سیاسی جبهه آزادسازی فلسطین و هیئت همراه وی دیدار کرد.

مفتی صور در این دیدار گفت: امروز کمک های عربی و مواضع رسانه ای نمی تواند ننگ کشتار کودکان بی دفاع در نوار غزه را پاک کند. ملت فلسطین نیازمند مواضع استراتژیک در حمایت از فلسطین و نجات ملت فلسطین از تنور آتش صهیونیسم جهانی است.

به شهدای غزه افتخار می کنیم

وی افزود: ما به شهدای قهرمان غزه و دیگر شهدای مقاومت در برابر صهیونیست ها افتخار می کنیم و متاسفانه شاهد این هستیم که این جنایت ها در مقابل دیدگان جهان صورت می گیرد و آنها هم به جای طرفداری از مظلوم، از اشغالگران ظالم حمایت می کنند.

شیخ حسن عبدالله تاکید کرد ما نیازمند همبستگی اسلامی هستیم، اما شاهد پراکندگی اسلامی و عربی هستیم که باعث شده ملت بزرگ فلسطین بر سر سفره درندگان بمانند.

مقاومت فلسطین را تضعیف نکنیم

وی افزود: از دیدگاه ملی و دینی ما مقاومت تا بازپس گیری کامل سرزمین غصب شده ادامه خواهد داشت و این با شعار محقق نمی شود. عرب و مسلمانان باید برای حمایت از مقاومت غزه فکری بکنند نه اینکه با برخی اقدامات خود موجب تضعیف مقاومت فلسطین شوند.

وی خواستار ایستادگی در کنار ملت فلسطین و شکست حصر غزه شد و افزود: در غیر این صورت دشمنان ما هیچ ارزشی برای خون پاک مردم قائل نخواند بود و این خون ها در برابر سازش عرب و آمریکا ریخته خواهد شد.

شیخ عبدالله همچنین با هشدار در مورد اتفاقات موصل و نینوا و الرقة به دست تروریست های داعش و اجرای احکام عرفی برای اخراج مسیحیان و تجاوز به مقدسات آنها و کشتار و ذبح آنها گفت: این اقدامات مستلزم تحرک و واکنش صریح مراجع دینی و مراکز دینی و اسلامی در مصر و عربستان و ترکیه است چرا که دین اسلام دین مهربانی و گذشت است.

همراهی رسانه های بین المللی با رژیم صهیونیستی

عباس جمعه نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از آخرین اوضاع میدانی نوار غزه تاکید کرد صدای جامعه بین الملل و رسانه های بین المللی که روز به روز بلند تر می شود، به سود ملت فلسطین نیست بلکه به سود رژیم صهیونیستی است.

وی گفت هیچکدام از اقدامات و پیشنهادهای عربی و بین المللی تا کنون مورد پذیرش رهبران فلسطین واقع نشده زیرا پیشنهادهایی همراه با عقب نشینی و دادن امتیاز به دشمن و به زیان منافع فلسطین بوده و تناسبی با خون های ریخته شده در نوار غزه نداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha