سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت‌الله حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که امروز مردم مسلمان ایران حماسه پرشکوهی خلق کرده‌اند گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که هر چه زودتر پیش‌بینی حضرت امام‌(ره) مبنی بر سقوط اسرائیل به واقعیت بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله حسینی‌بوشهری در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم شهر مقدس قم با اشاره به این‌که امروز مردم مسلمان ایران به دلیل جنایت‌های اسرائیل حماسه پرشکوهی را خلق کرده‌اند اظهارداشت: این راهپیمایی امروز مردم مسلمان ایران پیام روشنی به همراه دارد؛ یکی از این پیام‌ها دفاع از مظلومان و کودکان و زنان بی‌پناه فلسطینی است که مظلومانه زیر بمب‌های صهیونیستی ‌ها به شهادت می‌رسند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به پیام دوم حضور مردم در این روز تصریح کرد: این پیام برای قدرت‌ها است و مردم فلسطین می‌دانند که تنها نیستند و ملت عزیز ایران همواره حامی مسلمانان غزه است.

عضو خبرگان رهبری افزود: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که انشالله هر چه زودتر پیش‌بینی حضرت امام‌(ره) مبنی بر سقوط اسرائیل به واقعیت بپیوندد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان این‌که حضور پرشور ملت ایران پیام‌هایی را نیز برای استکبار به همراه دارد تصریح کرد: امروز سران استکبار شاهد صحنه‌هایی دلخراش کشتار مردم فلسطین هستند اما آنها و سران کشورهای عربی و اسلامی سکوت مرگباری را اتخاذ کرده‌اند و شاهد این جنایت‌ها هستند.

معاون جامعه مدرسین تصریح کرد: باید از سران کشورهای عربی پرسید رسالت اسلامی و عربی شما کجا رفته است و چرا با سکوت خود از اسرائیل حمایت می‌کنید؟.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha