پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به خشم خداوند سبحان در برابر سکوت ملت های جهان و رضایت از جنایت های رژیم صهیونیسیتی در حق فلسطینی ها هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به خشم خداوند سبحان در برابر سکوت ملت های جهان و رضایت از جنایت های رژیم صهیونیسیتی در حق فلسطینی ها هشدار داد.

سکوت در برابر کشتار کودکان و خانواده های بی گناه، غیر قابل قبول است

ایشان با بیان اینکه تنها راه رهایی از خشم پروردگار متعال، توبه، تضرع و توسل به درگاه الهی است تا به واسطه اعمال ستمگران در این جهان مؤاخذه نشویم، تأکید کرد: سکوت در برابر کشتار کودکان و خانواده های بی گناه، غیر قابل قبول است، همچنانکه هرگونه توجیه این جنایت ها نیز قابل قبول نیست.

 آیت الله مدرسی در سخنرانی تلویزیونی بیان داشت: بعد از توقف اقدامات متجاوزانه و وحشیانه، باید مسئولین این جنایت ها به ویژه رئیس رژیم اسرائیل در برابر چشم مردم در دادگاه بین المللی محاکمه شوند تا مردم به عمق جنایت این گروهک پی ببرند و بدانند که چگونه آنها بدون هیچ توجیهی مرتکب جنایت می شوند.

همبستگی ملت های مسلمان با فلسطین نشانگر تمدن اسلامی و روحیه بزرگ امت است

این عالم شیعه همبستگی ملت های مسلمان با فلسطین را نشانگر تمدن اسلامی و روحیه بزرگ امت دانست که آزادگان جهان با آنها مشارکت داشتند و تصریح کرد: علی رغم تمامی این همبستگی ها، برخی عقل های پوسیده و قلم های مزدور همچنان از اعمال صهیونیست ها حمایت می کنند که سرنوشت آنها خواری دنیا و آخرت است.

مسلمانان به دفاع از مظلومین فلسطین ادامه دهند

آیت الله مدرسی در پایان مسلمانان را به استمرار در دفاع از مظلومین فلسطین توصیه کرد و از حکیمان و اندیشمندان خواست از این حماسه مردمی برای تحکیم پایه های عدالت و اعتدال استفاده کنند تا قدرت این حماسه از چارچوب صحیح آن خارج نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha