شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 958164
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
جنایت تروریستی کابل نتیجه نبود مرد میدان

حوزه، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در محکومیت شدید جنایت تروریستی کابل آورده است: دوگانگی سازمان‌های حقوق بشر در برخورد با حوادث تروریستی و کشتار مسلمانان، نشانگر ظلم مدعیان حقوق بشر به جامعه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در محکومیت شدید جنایت و حمله  تروریستی کابل که به شهادت چند ده تن از دختران دانش آموز منجر شد، با صدور بیانیه ای آورده است: بارِ دیگر، دست جنایت‌کار جریان‌های تکفیری وابسته به استکبار جهانی آغشته به خون ده‌ها کودک و نوجوان بی‌گناه شد. دختران دانش‌آموز مدرسه‌ی سیدالشهدا (ع) شهر کابل که با صدها امید و آرزو و با زبان روزه به سرکلاس درس رفته بودند توسط شقی‌ترین افراد به خاک و خون کشیده شدند و به شهادت رسیدند.

 امید است ملت‌ها و دولت‌های مسلمان، با آگاهی کامل و درک درست از منشاء و مبدأ این جنایت هولناک‌، نسبت به محکومیت این حادثه و برخورد با مسببین آن اقدام نمایند.

سکوت جوامع بین‌المللی در هنگام وقوع این جنایت وحشیانه باعث افزوده شدن تالم و تاثر می‌شود؛ چرا که دوگانگی سازمان‌های حقوق بشر در برخورد با حوادث تروریستی و کشتار مسلمانان، نشانگر ظلم مدعیان حقوق بشر به جامعه جهانی است. آن‌ها که در کوچک‌ترین حوادث غرب، شیپور مظلومیت به صدا در می‌آورند در برابر کشتار کودکان و زنان ملت بزرگ افغانستان سکوت کرده و در جهت منافع استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و جریان‌های تکفیری سر در گریبان فرو برده‌اند.

 هم‌صدا با ملت بزرگ ایران، این جنایت بزرگ را محکوم نموده و ضمن تسلیت به خانواده‌ی محترم شهداء، ملت و دولت کشور جمهوری اسلامی افغانستان، برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان آن از درگاه الهی شفای عاجل و برای خانواده‌های ایشان از خداوند متعال صبر و اجر خواهان است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha