چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
محمد الهامی قشم

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم، با بیان اینکه مسلمانان باید برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و نابودی غده سرطانی منطقه، وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شیخ محمد الهامی امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه حملات اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه زیر سر سران کاخ سفید است اظهار کرد: اسرائیل از خود چیزی ندارد تا آنجا که حتی امام‌خمینی(ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.

وی با اشاره به سکوت و یا بعضا عکس‌العمل‌های ضعیف کشورهای غربی در برابر جنایات اسرائیل اظهار کرد: سکوت برخی کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کویت، قطر، امارات و ... نوعی حمایت از نسل‌کشی و نوعی رضایت بر برادرکشی است.

شیخ الهامی با اشاره به موج خیزش مردمی در جهان علیه جنایات اسرائیل در غزه و نفرت روزافزون ملت‌های آزاده از رژیم صهیونیستی بیان کرد: در مساجد کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس بدون اینکه اسرائیل را محکوم کنند یا اقدام عملی انجام دهند فقط برای مردم غزه دعا می‌خوانند؛ جامعه اسلامی باید بداند مردم غزه به اقدامات عملی آنها نیاز دارد نه صرفا دعا.

وی با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی در ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به نوار غزه، آن را نمونه‌ای از اقدام عملی خواند و افزود: متاسفانه دولت مصر اجازه ارسال دارو به مردم غزه را نداد اما این حرکت به همه جهان ثابت کرد که نظام اسلامی حقیقی را کدام کشور دارد زیرا مسلمانی در عمل ثابت می‌شود.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه قدس اولین قبله ما مسلمانان است افزود: اولین نمازهای مسلمانان به سمت بیت‌المقدس بوده و مسجدالاقصی برای ما بسیار مقدس است.

شیخ الهامی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ نماز عید سعید فطر اظهار کرد: بیانات معظم‌له برای شیعه و اهل‌سنت  فصل‌الخطاب است.

وی با بیان اینکه باید نقطه به نقطه فلسطین مانند غزه مسلح شود تصریح کرد: وضعیت امروز اسرائیل مانند باتلاق متعفنی است که علاوه بر نفرت جهانی، حامیانش را نیز در کام خود فرو می‌برد و تجهیز تمام نقاط فلسطین به سلاح‌های پیشرفته نظامی، تیر خلاصی بر پیشانی نجس رژیم کودک‌کش صهیونیست است.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت سلخ قشم با بیان اینکه مسلمانان باید برای فروپاشی اسرائیل همدست شوند گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و نابودی غده سرطانی منطقه، وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان است.

انتهای خبر18/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha