چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
صادق

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات استان خوزستان گفت: بیش از 1600 مبلغ در مراسم شهادت امام صادق(ع) به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با شاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان، اداره کل تبلیغات استان خوزستان اعزام بیش از 1600 مبلغ به شهرها و روستاهای استان خوزستان را در دستور کار خود قرار داده است.

صادق عوض‌زاده،  با اشاره به اهداف اعزام این تعداد مبلغ، گفت: اعزام مبلغین با هدف پوشش این مراسم با اجرای برنامه های سخنرانی و فعالیت تبلیغی انجام می‌شود که علاوه بر مبلغین استان، بیش از 40 مبلغ نیز از قم در این برنامه شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به برنامه مبلغین در این گونه مراسم ها، بیان داشت: سخنرانی با محوریت بیان احکام و معارف دین و ارائه الگو و سیره عملی و فضائل اخلاقی اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام جعفر صادق(ع)، توحید و تأکید بر انجام فرایض دینی و واجبات شرعی و انجام کارهای صالح و دوری از گناه، تحلیل علمی مسایل خرافی و عرفان‌های نوظهور دین، همراه با تبیین مواضع و عقاید سلفی گری و شناساندن هرچه بیشتر چهره منفور تکفیری های داعش، از مهمترین برنامه مبلغیان در این برنامه های خواهد بود.

عوض‌زاده تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای مردم روستایی را یکی دیگر از برنامه های مبلغین عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به وضعیت فرهنگی منطقه تبلیغی و بیان آداب و سنن اقوام مختلف با رویکرد وحدت آفرینی حول مذهب تشیع به شیعه جعفری و توجه و عنایت ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به عنوان مدیریت جهادی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی در پایان با بیان این که ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در 25 شهرستان و سایر نقاط روستای استان خوزستان اجرا می شود، اظهار داشت: به یقین این گونه برنامه ها و اعزام مبلغین تأثیری مستقیم بر افکار و عقاید جوانان داشته و عاملی مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha