دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علیپور اندیمشک

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک،گفت: باید با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و بزرگداشت مراسم شهادات و موالید اهل بیت(ع) به خصوص امام جعفر صادق(ع) به مقابله با این توطئه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازخوزستان، حجت‌الاسلام سعید علی پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، عصر امروز در جمع روحانیون و مبلغین مستقر در شهرستان اندیمشک، با اشاره لزوم توجه به شعار سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهاد»، اظهار داشت: باید همگی بکوشیم تا به معنای حقیقی این شعار و انتظارات مقام معظم رهبری را درعرصه فرهنگ برآورده کنیم.

وی با انتقاد ازعدم توزیع مناسب اعتبارات فرهنگی در سطح کشور، گفت: باید دولت در حوزه فرهنگ جامع نگر باشد و همه بخش های فرهنگی را در نظر گیرد و برای زنده نگهداشتن دین مبین اسلام و عقاید شیعه تلاش کنند.

حجت الاسلام علیپور گفت: مسؤولان عالی رتبه فرهنگی کشور، باید با اتخاذ تصمیمات صحیح، سبب رونق بخشیدن به مباحث فرهنگی شوند و نه بایکوت فرهنگی برخی از دستگاه ها و رسانه های ارزشی! و به یقین این روش نتیجه خوب و قابل ملاحظه ای را به همراه نخواهد داشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق(ع)، بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم های عزاداری تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) به منظور هرچه  باشکوه تر برگزار کردن این ایام، آمادگی اعزام مبلّغ و برپایی مجالس وعظ و نیز گفتمان دینی را داریم.

وی با بیان این که با ترویج فرهنگ امام صادق(ع) و سیره عملی اهل البیت(ع) باید مقابله با صهیونیزم بین الملل پرداخت، تصریح کرد: امروز مزدوران صهیونیزم یعنی تکفیری ها در تلاش برای مخدوش کردن چهره مسلمین به ویژه شیعیان سراسر جهان مخدوش هستند؛ از این رو باید با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و بزرگداشت مراسم شهادات و موالید اهل البیت(ع) به خصوص امام جعفر صادق(ع) به مقابله با این توطئه پرداخت.

حجت الاسلام علیپور در پایان اظهار داشت: باید در مراسم های عزاداری و موالید، علاوه بر تجدید پیمان با ائمه اطهار(ع)، ندای وحدت شیعه و سنی را به گوش جهانیان رسانیم و با شناساندن مکتب امام جعفرصادق(ع) به مردم جهان باید فرهنگ و سیره عملی اهل البیت(ع) را گسترش دهیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha