پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله امینی

طلبه باید با تحصیل و تهذیب و تحمل مشکلات و با پرهیز از افراط و تفریط مسیر نورانی خود را ادامه دهد و نهایت هدف او کسب رضای خداوند متعال و کوشش در سربازی امام زمان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، آیت‌الله امینیان، امام جمعه آستانه اشرفیه  و عضو خبرگان رهبری  به همراه جمعی از مسئولین و اساتید حوزه علمیه استان گیلان از مدرسه علمیه اهل‌بیت‌(ع) (شعبه دوم مدرسه جلالیه) آستانه اشرفیه بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه راه طلبگی مقدس است اظهار داشت: طلابی که با اشتیاق وارد حوزه‌های علمیه می‌شوند مسیری مبارک و نورانی انتخاب کرده‌اند که باید جهت رسیدن به اهداف متعالی با تقوا ، تعلیم و تربیت خود و یافتن راه تعالی، نهایت سعی و کوشش را داشته یاشند.

امام جمعه آستانه اشرفیه تصریح کرد: در این راه  سختی‌ها، مشقت‌های بسیار و فراز و فرود های عجیبی وجود دارد  و طلبه باید با اهتمام به تحصیل و تهذیب و سعی در تحمل مشکلات و با پرهیز از افراط و تفریط مسیر نورانی خود را ادامه دهد و نهایت هدف او کسب رضای خداوند متعال و کوشش در سربازی امام زمان باشد.

آیت الله امینیان افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نیل به اهداف مقدس خود که در راستای رضایت حق تعالی است، نیاز به روحانیون با سواد، مطلع  و با تقوا  داردکه این مسئله جز با تهجد و تلاش در علم اندوزی حاصل نمی‌شود.

عضو خبرگان رهبری در خاتمه یاد آورشد: طلاب و روحانیون  باید با دین محوری، ادب، اخلاق و بصیرت... چهره واقعی اسلام ناب محمدی را در جامعه نشان دهند تا از اشاعه و گسترش شبهاتی که دشمنان اسلام در جامعه مطرح کرده‌اند جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha