جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب اسپانیایی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع) و جمعی از طلاب اسپانیایی تبار با آیت الله امینیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آستانه اشرفیه، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محسن ربانی مدیر مدرسه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع) و عضو شورای مدیریت جامعة المصطفی(ص)، طلاب اسپانیایی‌زبان و زبان‌آموزان روحانی، طی سخنانی با تاکید بر جایگاه اسلام در عصر کنونی اظهار کرد: تشرف به اسلام و تبلیغ آن سعادتی است که خداوند متعال نصیب شما کرده است.

آیت‌الله محمدعلی امینیان افزود: امیدوارم قدر این سعادت عظیم را بدانید و بتوانید در راه اسلام و خشنودی حضرت ولی‌عصر(عج) گام بردارید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تبلیغ اسلام در نزد خداوند، گفت: شما به‌عنوان پیامبران اسلام در سرزمین‌های‌ خود هستید.

مدیر مدرسه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع)هم در ادامه این دیدار با بیان اینکه تعداد زیادی از طلبه‌های قم در حال یادگیری زبان اسپانیایی برای اعزام به کشورهای مختلف هستند، اظهار کرد: 12 نفر از دانشجویان خارجی تازه مشرف شده به دین اسلام در اردوی آستانه اشرفیه حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ربانی با اشاره به برپایی اردوی فرهنگی تربیتی و تبلیغی افزود: در این اردو تعدادی از طلاب آمریکای لاتین و زبان‌آموزان اسپانیایی حضور دارند.

وی در ادامه با گرامی‌داشت دوران دفاع مقدس و نقش روحانیت در آن دوران گفت: برای اینکه انقلاب باعظمت ما بتواند چهره دنیا را عوض کند باید دنباله‌روی مسیر و سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

عضو شورای مدیریت جامعة المصطفی(ص)، به نقش پررنگ انقلاب اسلامی ایران در دنیا اشاره و تصریح کرد: احیای تفکر دینی و بیداری مسلمانان و مستضعفان از جمله تأثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف بوده است

وی خاطرنشان کرد: هرگاه روحانیون و استادان ایرانی در کشورهای آمریکای لاتین سخنرانی دارند ما بعینه استقبال پرشوری از آنان را می‌بینیم و این چیزی جز صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان غرب نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha