دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدوی کنی

حوزه/ آیت الله مهدوی کنی تنها خدمت برای رضای خدای متعال و تحقق آرمان های انقلاب و رهبری معظم انقلاب را مدنظر داشت و همواره عامل وحدت و انسجام مسئولان و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درتهران با تسلیت ارتحال این عالم مجاهد، اظهارداشت: اگرچه زبان از بیان شأن وجایگاه این عالم فرهیخته قاصر است، اما ایشان تمام وجودشان را وقف اسلام کرده بودند.

مدیر حوزه علمیه مروی تهران تصریح کرد: اگربخواهیم ابعاد شخصیتی این فقیه عالم را تبیین کنیم باید بگوئیم وجود اووقف وغرق دراسلام ومعارف الهی بود و چنین فردی که تمام وجودش الهی است، خدای رحمان هم مشتری اوست.

وی، ارتحال آیت الله مهدوی کنی را ثلمه ای بزرگ به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: آیت الله مهدوی کنیدر بعد علمی، شخصیتی کم نظیر بود، به لحاظ تهذیب و اخلاق نیز بی تردید ایشان را می توان استاد بزرگ اخلاق حوزه و دانشگاه نامید.

 حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: به لحاظ خدمات هم آیت الله مهدوی کنی با تمام وجود چه قبل و چه بعد ازانقلاب، خدمات شایانی را برای تحقق نظام جمهوری اسلامی، پایداری و استحکام انقلاب اسلامی و حمایت ازولایت فقیه و رهبری عالیقدرنظام انجام دادند و همواره نیزمی فرمود "ما نه تنها ازنظام چیزی طلب کارنیستیم، بلکه این نظام جمهوری اسلامی است که طلب کار ماست". این دیدگاه اوج خدمت با انگیزه الهی و اسلامی به شمار می رود ومسلما وقتی چنین فرد عالمی با این دیدگاه والای معنوی به رحمت ایزدی می پیوندد، ثلمه ای بزرگ به اسلام وارد می شود.

مدیر حوزه علمیه مروی تهران تصریح کرد: این روحانی و عالم وارسته در همه سنگرهای خدمتگزاری انقلاب از جمله کمیته انقلاب اسلامی، نخست وزیری، عضویت در فقهای شورای نگهبان، امام جمعه تهران، استاد حوزه های علمیه و دانشگاه ها، ریاست مجلس خبرگان رهبری و سایر مراکزی که شرف حضورداشتند، بدون هیچ گونه چشم داشت و توقعی، تنها خدمت برای رضای خدای متعال و تحقق آرمان های انقلاب و رهبری معظم انقلاب را مدنظر داشته و همواره عامل وحدت و انسجام مسئولان و خدمت گزاران به اسلام و انقلاب بودند.

وی درپایان ابراز داشت: ازخداوند متعال رحمت واسعه وعلودرجات را برای این فقیه وعالم ربانی مسئلت نموده و امیدواریم خدای رحمان توفیق ادامه راه و تفکراین مجاهد نستوه را به همه ما عنایت فرمایند.

 انتهای پیام 34/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha