پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
l

حوزه/ مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) زرگرشهر بابل در تجمعی اعتراض آمیزی، اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام روحانی مبارز و انقلابی عربستانی شیخ نمر باقر النمر را محکوم کردند .

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حبیبی، مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) زرگر شهر، در این تجمع با اشاره به این که در طول تاریخ بشریت افرادی با الهام گیری از شریعت الهی و کتب آسمانی ، در صدد دفاع از حق و حقیقت برآمده اند، گفت: امام حسین (ع) مصداق بارز آیه شریفه  "وَمِنَ النَّاسِ مَن يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَادِ(بقره/207)" می باشد که جان خود را در راه دفاع از حقانیت قرآن و احیای شریعت نبوی فدا کردند .

وی تصریح کرد: حسین بن علی (ع) به همراه اهل بیت خود برای جلب رضایت الهی رنج ها را متحمل شدند و این درس بزرگی برای بشریت است .

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) زرگر شهر در ادامه با اشاره به اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام شیخ نمر، ابراز داشت: عربستان با اینکه مهد نزول وحی الهی است و قبر مطهر نبی مکرم اسلام (ص) در آن قرار دارد و داعیه دار شریعت و سنت نبوی است، ولی سردمداران در نقطه مقابل احکام الهی و شریعت ناب محمدی (ص) قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبی ادامه داد: هیچ کس در در عربستان حق فریاد حقانیت و آزادیخواهی ندارد و این کشور به  مهد رشد، گسترش و حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی مانند داعش و  ...  است.

وی تاکید کرد: صدور حکم شیخ نمر از سوی آل سعود با دموکراسی اسلامی و نظام حاکم بر حقوق بشر منافات دارد و ظلم فاحش به انسانیت است، لذا از وزارت امور خارجه می خواهیم که از طریق دیپلماتیک زمینه آزادی این روحانی مبارز را فراهم نماید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha