پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 339826
۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
رفیعی

حوزه/ در روایت داریم که در دو جا رفیق خود را امتحان کن؛ یکی در محافظت از نماز و دیگری در امر نیکی به مردم و گرفتن دست دیگران.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، شب گذشته طی سخنانی در جمع عزاداران حسینیه آیت الله هاشمی شاهرودی با اشاره به جایگاه رفیع خدمت به مردم در سیره اهل بیت(ع) اظهار داشت: ما باید به تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) زمینه خدمت به خلق را در وجود خود فراهم کنیم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: انشاالله مردم و جوانان ما با حضور در مراسم پیاده روی اربعین باعث می شوند که به کوری چشم دشمنان و داعش ، این مراسم امسال هم باشکوه و عظمت بالایی در کربلا برگزار شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان این که شب عاشورا ، امام حسین(ع) و یارانش به طور خاصی به قرآن و نماز مشغول بودند، افزود: جوان ها به نماز اول وقت و انس با قرآن اهتمام ویژه داشته باشند،چرا که رمز رستگاری و سعادت دنیا و آخرت در آن است.

وی یادآور شد: در روایت داریم که در دو جا رفیق خود را امتحان کن؛ یکی در محافظت از نماز و دیگری در امر نیکی به مردم و گرفتن دست دیگران.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی با تاکید بر این که نه تنها شیعه و جهان اسلام که جهان بشریت مدیون امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد:تداوم دیانت و فرهنگ توحیدی در جهان به برکت قیام خونین سیدالشهدا(ع) است.

وی همچنین بیان داشت: قوی ترین راه آرامش و نجات، اعتماد به خدا و تمسک به ولایت اهل بیت(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha