یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبدالکریم  عابدینی قزوین

وضعیت موجود منطقه نتیجه بی توجهی به آموز های قرآنی است و علی رغم این که صهیونیست‌ها دشمن‌ترین مردمان نسبت به مومنان معرفی شده‌اند، ولی سران خائن برخی کشورهای اسلامی از آنها حمایت می کنند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های قزوین در آیین افتتاحیه کانون قرآن و عترت دانش پژوهان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: اتحاد و انسجام جوامع اسلامی  تنها در پرتو عمل به قرآن و آموزه های قرآنی امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره جریان های تکفیری در قم، عنوان کرد: برگزاری کنگره ای به این عظمت و با حضور بزرگان دینی از سراسر جهان، حرکتی بزرگ در برابر فتنه های دشمنان اسلام و مسلمین بود و امت اسلامی به چنین گردهمایی هایی نیاز دارد.

امام جمعه موقت قزوین افزود: انجام فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از غزه و فلسطین و مسلح کردن کرانه باختری، فقط با حفظ اتحاد اسلامی و محور قرار دادن قرآن محقق می شود و همه مسلمانان باید با کمک هم و دست در دست یکدیگر به انجام این کار بپردازند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های قزوین ادامه داد: اگر قرآن محور تمام امور قرار گیرد، اختلاف شیعه و سنی معنا ندارد و همه پیروان پیامبر اکرم(ص) در هر نقطه ای از جهان که باشند، در کنار یکدیگر  و با وحدت و موفقیت با هم همکاری خواهند کرد.

وی اظهار کرد: مسلمانان باید در زندگی قرآن را نصب العین خود قرار دهند و حتی در دوست یابی و دشمنی شناسی از قرآن پیروی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: مبادا ما قرآن را از زندگی خود کنار بگذاریم، چون اگر این گونه شود، ستمگران عالم، امور جهانیان را به دست خواهند گرفت.

این مدرس حوزه و دانشگاه،  وضعیت موجود جهان و منطقه را نتیجه عدم توجه برخی از سران کشورها به آموز های قرآنی عنوان کرد و گفت: علی رغم این که صهیونیست‌ها دشمن ترین مردمان نسبت به مومنان معرفی شده‌اند، ولی باز شاهدیم که با این همه ظلم و جنایت، سران خائن  برخی کشورهای اسلامی از آنها حمایت می کنند و این کار نتیجه عدم پیروی از قرآن است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: هرکس قرآن را چراغ هدایت خود قرار دهد،  قرآن او را تا بهشت هدایت و رهبری می کند و هرکس که باید و نباید های زندگی خود را از قرآن نگیرد، به سوی جهنم سوق داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به آیه "نحن نزلنا الذکر"،  قرآن را منبع کامل ذکر دانسته و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پرورش یافتگان مکتب قرآن هستند و به همین دلیل در دنیا می درخشند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha