شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
l

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجمع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز همه مراجع تقلید و بزرگان حوزه نسبت به این که بیش از 30 هزار مسجد در کشور تعطیل است، دغدغه مند هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، عصر امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: تا کنون این گونه احساس می کردیم که مراجع تقلید از برخی جریانات واقع در نظام و حوزه ناراحتند؛ مراجع دردها را می بینند و احساس می کنند ولی نیاز است که مجریانی در این عرصه حضور داشته باشند و دغدغه های مراجع را برطرف سازند.

وی با بیان این که برطرف نمودن دغدغه های دلسوزانه مراجع تقلید نیازمند بسیج عمومی است، تصریح کردند: این بسیج باید تحت کنترل خود مراجع  باشند و خواسته های آنها را در حوزه و خارج از حوزه تأمین سازند.

این استاد حوزه بیان داشت: امروز همه مراجع تقلید و بزرگان حوزه نسبت به این که بیش از 30 هزار مسجد در کشور تعطیل است، دغدغه مند هستند.

عضو هیئت رئیسه مجمع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این مجمع  به دنبال جذب اساتید و فضلای حوزه است تا از این ظرفیت بزرگ استفاده حداکثری شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha