پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 341432
۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
رادیو معارف

حوزه/ نمایش رادیویی «نای بی قرار» با نگاهی به زندگی شهید آیت الله حسین غفاری از برنامه باغ تماشای رادیو معارف پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در آستانه چهلمین سالگرد شهادت آیت الله حسین غفاری و با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی و زندگی این روحانی مبارز، نمایش رادیویی «نای بی قرار» از شنبه  ۶ دی ۹۳ در 5 قسمت از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.

برنامه «با غ تماشا» کاری از واحد نمایش رادیو معارف هر روز به جز جمعه ها از ساعت18و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

* نقد و نظر به تبيين چيستي و مباني فرهنگي

«نقد و نظر» برنامه ای با هدف طرح و تبيين و نقد آسيب شناسانه مسايل روز در حوزه دين و فرهنگ، توسعه آگاهي و وابستگي به علوم اسلامي، تبيين جامعيت و انسجام دين اسلام و پاسخگويي به نيازهاي بشر امروز طراحي و توليد شده است.

اين برنامه كاري از گروه معارف و انديشه رادیو معارف از شنبه 6 دي ما سال جاری با كارشناسي حجج اسلام ابراهيم نيك منش، مدير گروه الگوي اسلامي برنامه ريزي و مديريت فرهنگستان علوم اسلامي قم و محسن لبخندق به بررسي مهندسي و برنامه ريزي فرهنگي و چيستي فرهنگي مي‌پردازند. این برنامه روزهاي شنبه و يك شنبه ساعت 14:45 به روي آنتن مي رود.

* منتظران موعود در عصر انتظار

ويژه برنامه «منتظران موعود»  به مناسبت  نهم ربيع الاول و آغاز سالروز امامت امام عصر (عج)  و با هدف بيان ويژگي هاي جامعه مهدوي  به روي آنتن مي رود.

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام عليرضا پناهيان  به طرح چگونگي بيعت با امام زمان (عج) در عصر انتظار، آثار اميد به آينده و تصور جامعه مهدوي، جهت دادن به زندگي در تصور جامعه مهدوي و پرهيز از نگاه عوامانه به جامعه مهدوي مي پردازد.

«منتظران موعود» از سوی گروه معارف و علوم وحياني در شش قسمت از شنبه 6 دي 93 ساعت 18:00تقديم معارف جويان مي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha