جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جزایری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی امروز در مرتبه بالای علمی قرار دارد و به عنوان یکی از حامیان رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی، تلاش های خوبی برای حفظ نظام و انقلاب انجام داده و خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با علما و روحانیون خوزستان، با اشاره به پیشرفت های نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز ملت ایران در مرتبه ای قرار گرفته که هیچ قدرتی قادر به مقابله با آن نیست و این مسأله به روشنی در سخنان سران دنیای استکبار مشهود است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: نظام اسلامی ایران به برکت تلاش های علمای بزرگ و در رأس آنها امام خمینی(ره)، در اوج اقتدار قرار گرفته و باید شکر گزار این نعمت خداوند متعال باشیم.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که مقدمات شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را خداوند متعال به واسطه امام خمینی(ره) فراهم کرد، ابراز داشت: به راستی که این انقلاب با نفس گرم روح الله(ره) و دعاهای ملت ایران به پیروزی رساند و هم اکنون نیز ملت ایران بر سفر سفره بنیانگذار کبیر انقلاب نشسته اند؛ چرا که رهبری ایران یعنی امام خامنه ای خلف صالح و شاگرد برومندی از مکتب امام خمینی(ره) است.

رئیس حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: یکی از افرادی که امام خمینی(ره) را تشویق و ترغیب به رهبری امام خامنه ای کرد، حاج سید احمد خمینی بود که الحق و الأنصاف باید به آن آینده نگری و دید نافض ایشان درود فرستاد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به علت های راه اندازی شبکه ماهواره ای الأهواز اشاره کرد و گفت: با توجه به این که دشمن معاند، از چندین سال پیش هجمه گسترده ای علیه مردم خوزستان آغاز کرده و به صورت شبانه روزی در حال القای شبهات است و به همین علت اقدام به راه اندازی شبکه ای ماهواره ای با عنوان «الأهواز» کردیم.

وی در پایان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین خمینی، یکی از حامیان رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: آقا سید حسن امروز در مرتبه بالای علمی قرار دارد و تلاش های خوبی برای حفظ نظام و انقلاب انجام داده و خواهد داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha