پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسین خانی

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به برنامه های تهذیبی و اخلاقی این معاونت، از تشکیل شورای راهبردی تربیتی - اخلاقی در حوزه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها  خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های استان ها در بوشهر و دستاوردهای آن، اظهارداشت: یکی از برنامه های معاونت تهذیب بررسی آخرین وضعیت تهذیبی و اخلاقی حوزه های استان ها در قالب برگزاری نشست های فصلی است که برای ارتباط صمیمی بیشتر بین معاونان تهذیب این سلسله نشست ها در هر نوبت، در یکی از استان های کشور برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه ادامه داد: در همین راستا نهمین گردهمایی معاونان تهذیب استان‌ها، به میزبانی حوزه علمیه بوشهر برگزار گردید.

وی، ارتقاءسطح دانش و مهارت های معاونین تهذیب استانی در خصوص «ارتباط تشکیلاتی» را مهم ترین هدف نشست نهم اعلام کرد و افزود: تقویت هرچه بیشتر ارتباط سازمانی ستاد با معاونین استانی از دیگر اهداف این هم اندیشی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حیسنخانی خاطرنشان ساخت: بررسی  عملکرد معاونین تهذیب استانی در دو بخش امور قرآن و عترت و امور مشاوره و خانواده و اعلام برنامه های جدید از دیگر محورهای نهمین گردهمایی معاونان تهذیب استان‌ها بود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به برنامه های آینده این معاونت، از تشکیل شورای راهبردی تربیتی - اخلاقی خبرداد و گفت: دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب در حال پیگیری و انجام این طرح است که اطلاعات کلی آن متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • tifaa.com IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    ممنون از سایت خوبتون