جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 342015
۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
اعزام مبلغ

حوزه/ مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام موسوی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله) درخصوص وحدت گفت: وحدت بین مسلمانان به عنوان یک مساله مهم در نظام اسلامی است که می تواند امّت اسلام را همیشه پیروز و در مقابل دشمن به عنوان سدی محکم وآهنین قرار بدهد.

وی ادامه داد: جهت اتحاد بیشتر بین مردم ومسلمانان لازم است که فعالیت های فرهنگی وتبلیغی صورت پذیرد و علاوه بر محافل ومجالس جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) وامام جعفر صادق(ع)،  عملاً برنامه های وحدت آفرین دنبال شود.

حجت الاسلام موسوی از طرح اعزام مبلغان در هفته وحدت خبر داد وافزود: دفتر تبلیغات اسلامی جهت پر بار کردن مجالس جشن وسرور ایام هفته وحدت، اقدام به اعزام مبلغ نموده است و 100 نفر از مبلغان را به سراسر کشور اعزام می کند تا مردم عزیزمان را با سیره وشخصیت پیامبر اسلام وامام صادق (ع) آشنا کنند. همچنین مردم را در جهت تحکیم وحدت حول محور ولایت فقیه و به عنوان سیاست جدی نظام اسلام ترغیب نمایند.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ای در سایت بلاغ  جهت ثبت نام مبلغان برای اعزام هفته وحدت فعال شده و مبلغان می توانند در این سامانه ثبت نام کنند. مبلغان از 15 تا 19 دی ماه در مناطق تبلیغی به مدت 5 روز حضور دارند وفعالیت های تبلیغی خودشان را حول محور وحدت بین مسلمانان وتقویت آن ونیز ترویج سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha