پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 342681
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
نوری همدانی - علوی گرگانی سبحانی

حوزه/ جمعی از بزرگان حوزه، درگذشت والده گرامی حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت حضرات آیات نوری همدانی،سبحانی و علوی گرگانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين جناب آقاي رباني(دامت‌توفيقاته)

درگذشت والده مكرمتان را به جنابعالي كه بحمدالله از شخصيت‌هاي خدمتگزار و متعهد در حوزه مقدسه علميه مي‌باشيد تسليت عرض نموده و براي آن مرحومه طلب مغفرت و آمرزش از خداوند باريتعالي دارم.

 حسين نوري همداني

1393.10.23

پیام تسلیت آیت الله العظمی سبحانی

حضور انور حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی(دامت برکاته)

با اهداء سلام

درگذشت مادر گرامی آن عزیز را دریافت نمودم. این مصیبت را به جنابعالی و همه بازماندگان بالأخص فرزندان روحانی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای او مغفرت و علو درجات خواهانم. روشن است آن فقیده سعیده زاد اخروی خود را با تربیت فرزندان روحانی مثل جنابعالی و اخوان محترم قبلاً به درگاه الهی تقدیم داشته است و آقایان همگی صدقه جاریه آن مرحومه می‌باشید.

با احترام

جعفر سبحانی

93.10.23

پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی

بسمه تعالی

خدمت ریاست محترم مرکز خدمات حوزه های علمیه جناب مستطاب زبده الاقران و الاماثل حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن ربانی خراسانی دامت توفیقاته

ارتحال والده ماجده مومنه عفیفه و متدینه که فرزندانی فاضل و ساعی در امر اسلام و انقلاب را در دامن خود پروریدند را به حضرت عالی و اخوی گرامی و فاضلتان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید جعفر ربانی و بیت شریف تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات آن فقیده سعیده را مسالت نموده و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل و جزیل از حضرت باری تعالی درخواست می نمایم.

21 ربیع المولود سنه 1436

سید محمد علی علوی حسینی

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha