جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 343880
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
12

حوزه/ شیخ جعید گفت: تروریسم تکفیری امروز برای از بین بردن و تجزیه امت اسلامی با دشمن صهیونیستی هم قسم شده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از انفجار تروریستی در کاروان زائران لبنانی در دمشق توسط جبهه تروریستی النصره، موج محکومیت این اقدام توسط شخصیت های شیعه و سنی لبنان همچنان ادامه دارد.

مفتی لبنان

شیخ عبداللطیف دریان مفتی لبنان انفجار تروریستی کاروان زائران لبنانی در دمشق را محکوم کرد.

شیخ دریان که بیروت را به مقصد مصر ترک می کرد، در فرودگاه بیروت گفت: حزب الله و جریان المستقبل باید هرچه زودتر گفتگوهای عمیق تر و گسترده تری را برای حل مشکلات موجود به ویژه در مورد انتخاب رییس جمهور حل کنند.

*هماهنگ کننده جبهه العمل الاسلامی

شیخ زهیر الجعید، مسؤول هماهنگی جبهه العمل الاسلامی لبنان نیز انفجار تروریستی کاروان زائران لبنان را در سوریه محکوم کرد.

وی افزود: این جنایت های تروریستی گروه های تکفیری نمی تواند در اراده آهنین مجاهدان مقاومت و پیروی آنها از راه وحدت و مقاومت خللی ایجاد کند تا اینکه سرزمین و مقدسات خود را از چنگال صهیونیست ها بیرون بکشند.

شیخ جعید خاطر نشان کرد که تروریسم تکفیری امروز برای از بین بردن و تجزیه امت اسلامی با دشمن صهیونیستی ما هم قسم شده است. وی در ادامه بر ضرورت تلاش برای از بین بردن تفکر تروریسم تکفیری و ریشه کن ساختن آن تاکید کرد.

*رییس نشست همبستگی ملی

شیخ مصطفی ملص رییس نشست همبستگی ملی تاکید کرد که تنها تاثیر جنایت های تروریست های تکفیری این است که ما از این رفتارهای جنایتکارانه بیزار شویم و اعتقاد ما به مقاومت در برابر ظلم هرچه بیشتر شود.

وی افزود: این جنایت ها که در اثر حقد و کینه نسبت به اسلام ناب محمدی انجام می شود هدفی ندارد مگر بسترسازی برای اینکه صهیونیست ها تمام منطقه ما را به رژیم های متعدد نژادپرست و کینه توز تجزیه کنند. وی در ادامه به بستگان و خانواده های این شهدا تسلیت و برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی نمود.

*رییس جنبش الاصلاح والوحدة

شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح والوحده نیز در بیانیه ای انفجار تروریستی کاروان زائران لبنانی در دمشق را محکوم کرد و گفت: این اعمال اوج وحشی گری است و تمام ادیان و شرایع و انسانیت، آن را نمی پذیرد و از مردانگی و بزرگی نیز به دور است که کسی به انسان های بی دفاع و بی گناه حمله کند.

وی از تمام رهبران و مراجع اسلامی و دولت های عربی خواست این جنایت را محکوم کنند و از آن اعلام برائت کنند تا کشورها و دولت های حامی این وحشیان و جنایتکاران بدانند که ما و فرزندان ما از این سرزمین و دین دفاع میکنیم، اما آنها در کنار بیگانگان از تروریست ها حمایت می کنند تا مناصب خود را از دست ندهند اما این دولت ها باید بدانند که ملت ها روزی آنها را نابود می کنند و تاریخ آنها را نفرین خواد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha