جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نابلسي

حوزه/ شیخ نابلسی گفت: در این شرایط تمام مسلمانان باید از این جنایت ها اعلام برائت کنند؛ چرا که نه اسلام این کارها را تایید می کند و نه می توان مرتکبان این جنایت ها را مسلمانان ملتزم به اسلام دانست.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله عفیف النابلسی از علمای شیعه لبنان تاکید کرد که تروریسم تکفیری پدیده ای است که برای اسلام و بشریت خطرناک است. وی افزود جهان برای حاکمیت محبت و همکاری و مهربانی نیاز به حکمت و منطق دارد و ما باید در این زمینه از تجربه های گذشتگان در زندگی عاری از جنگ و اختلاف استفاده کنیم.

شیخ نابلسی گفت: این افکار و فتاوای عجیب و غریب و اقدامات وحشیانه و بریدن اعضای کشته شدگان و سوزاندن انسان ها هیچ ارتباطی به اسلام و دین مهربانی و رحمت ندارد. وی افزود: در این شرایط تمام مسلمانان باید از این جنایت ها اعلام برائت کنند؛ چرا که نه اسلام این کارها را تایید می کند و نه می توان مرتکبان این جنایت ها را مسلمانان ملتزم به اسلام دانست.

شیخ نابلسی تاکید کرد ما مسلمانان وطیفه داریم اسلامی پاک و زیبا به جهان عرضه کنیم، اسلامی که موجب رشد فکری و معنوی و مادی انسان باشد، اسلامی که امنیت و صلح را برای بشریت برقرار کند، اسلامی که از تمام انسان ها با ادیان و گرایش های مختلف آنها حمایت کند و ب تمام فرهنگ ها و نژاد ها احترام بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha