یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 345698
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
ش1

حوزه/ مدرسه علميه محموديه شيراز با پانصد سال سابقه، يكي از قديمي ترين مدارس علميه استان فارس به شمار مي رود كه در سال 1358 توسط آيت الله زبرجد احياء گردید.

حجت الاسلام والمسلمين اسماعيل كمالي مدير حوزه علميه محموديه شيراز در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» از شيراز گفت : مدرسه علميه محموديه شيراز با پانصد سال سابقه يكي از قديمي ترين مدارس علميه استان فارس به شمار مي رود كه در سال 1358 توسط آيت الله زبرجد احياء گردید و در حال حاضر نیز جزء مدارس موفق استان است.

مدير مدرسه علميه محموديه شيراز با اشاره به وضع کنونی مدرسه، بيان كرد : در اين مدرسه 50 نفر از طلاب در مقطع سطح يك و 70 طلبه درس خارج فقه، در حال تحصيل مي باشند.

وي افزود : در سال تحصيلي 94-93 تعداد سه نفر از اساتيد به صورت تمام وقت و داراي حكم و چهار نفر از اساتيد به صورت نيمه وقت مشغول تدريس مي باشند.

حجت الاسلام والمسلمين كمالي با اشاره به برنامه های مدرسه علميه محموديه شيراز، ابراز داشت: علاوه بر برنامه هاي ابلاغی، كلاس هاي حفظ قرآن كريم، مكالمه زبان عربي، دروس جبراني و ... در این مدرسه برگزار می شود.

مدير مدرسه علميه محموديه شيراز در پایان يكي از عوامل موفقيت طلاب این مدرسه را برگزاری درس اخلاق، استفاده از اساتيد مجرب، گزينش صحيح در زمان جذب و ... برشمرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha