جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 345929
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
خالد الملا

حوزه/ شیخ خالد الملا گفت: جمعیت علمای عراق به مجاهدان واقعی نیروهای مسلح و دستگاه امنیتی و قهرمانان بسیج مردمی و عشایر اصیل و غیور، به خاطر دفاع از میهن و مقابله با داعش درود می فرستد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزار «حوزه»، جمعیت علمای عراق به ریاست شیخ خالد الملا آزادسازی صلاح الدین از دست گروه تکفیری داعش را تبریک گفت و از رسانه‌ها خواست از این اقدام ملی مجاهدان عراقی حمایت کرده و از مردانگی آنها تجلیل کنند.

شیخ ملا در بیانه‌ای از سوی جمعیت علمای عراق گفت: جمعیت علمای عراق به این مجاهدان واقعی نیروهای مسلح و دستگاه امنیتی و قهرمانان بسیج مردمی و عشایر اصیل و غیور، به خاطر دفاع از میهن و مقابله با داعش و کندن این غده سرطانی تبریک می گوید و به همه آنها درود می فرستد.

وی افزود: آزادی سازی کامل استان صلاح الدین که به زودی شاهد آن خواهیم بود، سیلی بزرگی به ترویست های شرور و پلیدی خواهد بود که لباس گمراهی و ضلالت بر تن دارند و از دین حق به دور هستند. و به زودی شاهد از دست رفتن روحیه باقیمانده این گروه تکفیری در سایر نقاط اشغال شده و موصل و الانبار خواهیم بود. آنها به زودی و بدون تردید مجبور خواهند شد از عراق رخت بر بندند.

خالد الملا تاکید کرد، ما باید میان شهروندان بی‌گناه و داعش تفاوت قائل شویم تا حملات پر برکت مجاهدان عراقی منجر به ریخته شدن خون افراد بی گناه نشود و تمرکز آنها متوجه عناصر جنایتکار داعش باشد که خون مردم عراق را بر زمین ریخته و افراد بی‌گناه را به قتل می رسانند و خشک و تر را با هم می سوزانند.

رئیس جمعیت علمای عراق از رسانه‌های مختلف عراق با گرایش های متفاوت خواست از این حمله ملی حمایت کرده و از مردانگی این مجاهدان تجلیل کنند و دروغی بودن مطالب برخی رسانه های طایفی را رسوا کنند؛ چرا که برخی رسانه های طایفی تلاش می کنند تا به این حملات و پیروزی ها رنگ و بوی طایفی داده و آن را از اهداف ملی خود دور سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha