جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی امور طلاب

مدیر دفتر امور طلاب حوزه علمیه استان قم گفت: در کنار توجه جدی به آموزش، مسائل معنوی و اخلاقی به مسئله سلامت بدنی حوزویان نیز، اهتمام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم که در مدرسه معصومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این المپیاد در 19 بهمن ماه مقارن با ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه داریم از زحمات دست اندرکاران و سیاستگذاران به خصوص مدیرحوزه علمیه استان قم که با حمایت های بی دریغ خود ما را در برگزاری این المپیاد یاری کردند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم در راستای توجه به سلامت بدنی طلاب برگزار شد، تصریح کرد: این المپیاد بر اساس دستورات اسلام در زمینه اهتمام به ورزش برنامه ریزی و برگزار شد و تلاش ما در راستای امر سامان دهی امور سلامت بدنی حوزویان بود و گامی فراتر از منویات بزرگان برنخواهیم برداشت.

مدیر دفتر امور طلاب حوزه علمیه استان قم با اشاره به جمله ای از امام راحل مبنی بر اینکه «پهلوانان و ورزشکاران پشتوانه اسلام هستند»، اظهار داشت: همچنین رهبری نیز تاکید دارند امر به ورزش، امر به معروف است چرا که دروازه طلایی صدور ارزش های متعالی اسلام می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان با استقبال از پیشنهادات و انتقادات برای ارتقای المپیاد فرهنگی ورزشی طلاب در سال های آتی، ابراز داشت: در کنار توجه جدی به آموزش، مسائل معنوی و اخلاقی به مسئله سلامت بدنی حوزویان نیز که احساس می شود مورد کم توجهی قرار گرفته بود، اهتمام ورزیده خواهد شد.

انتهای پیام/313/33

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha