چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 347216
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
19

حوزه/ به فراخوان نیروها و احزاب انقلابی بحرین و با هدف همبستگی با ملت یمن و محکوم ساختن تجاوزات نظامی عربستان و آمریکا علیه یمن مردم انقلابی بحرین تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز جمعه شهرهای مختلف بحرین شاهد تظاهرات مردمی در حمایت از انقلاب یمن و با عنوان " جمعة الیمن المقاوم" بود. این تظاهرات به فراخوان نیروها و احزاب انقلابی بحرین و با هدف همبستگی با ملت یمن و محکوم ساختن تجاوزات نظامی عربستان و آمریکا علیه یمن برگزار شد؛ چرا که تنها گناه مردم یمن مخالفت با پیروی از نظام عربستان و تلاش برای برخورداری از دموکراسی و آزادی و دخالت در تعیین سرنوشت خویش می باشد.

جمعیت تظاهرات کننده بحرینی در مناطق المصلی، بوری، الجفیر، مهزة، باربار و کرباباد و مناطق مختلف دیگر بحرین با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای "یمن مقبره متجاوزان" ، "ملت یمن پیروز است" ، "ملت بحرین در کنار مردم یمن هستند" خواستار توقف فوری تجاوز عربستان به یمن شدند.

در همین راستا گروه های مختلف مردم یمن نیز روز چهارشنبه گذشته با تجمع در میدان باب الیمن در صنعا از موضع گیری های مردم باوفای بحرین اعلام کرده و مشارکت نظام آل خلیفه با عربستان را در حمله به یمن محکوم کرده بودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha