جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 347285
۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
حجت الاسلام نوروزی اردبیل

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل از بازسازی مدرسه علمیه امام صادق(ع) این استان تا تابستان سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی، در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های این حوزه در سال گذشته اظهارداشت: حوزه  علمیه استان اردبیل همچون دیگر حوزه های کشور برنامه های مدونی را برای خود دارد و در سال گذشته تمام برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور را به خوبی اجرا کرد.

وی افزود: از جمله فعالیت های سال گذشته ما در زمینه تبلیغ بود و در این راستا معاونت تبلیغ در امر ساماندهی و افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان با برگزاری کلاس ها  و دوره های مختلفی اقدام کرد.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، ابرازداشت: از طرفی با توجه به ضرورت «تهذیب و اخلاق»، برنامه های دیگر ما در این راستا شکل گرفته بود که با برگزاری کلاس های قرآن، اخلاق، مشاوره و...پیگیری شد.

وی تصریح کرد: البته در کنار برنامه های آموزشی هرگز از پژوهش غافل نشده  و در این زمینه نیز برنامه های خوبی برای طلاب سراسر استان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی، بیان داشت: دیگر فعالیت های این حوزه در زمینه مسایل عمرانی و زیرساختی حوزه بود که در این راستا می توانیم به ساخت استاد سرا در مشکین شهر اشاره کنیم.

وی افزود: هم چنین در این زمینه می توانیم به بازسازی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اشاره نماییم و امیدوایم این مدرسه تا تابستان سال 94 آماده بهره برداری گردد.

استاد حوزه اردبیل، خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی برای ساماندهی و افزایش کیفیت مدارس امین از دیگر برنامه های ما در سال گذشته بود که البته هم چنان این مهم ادامه خواهد داشت؛ هم اکنون 20 طلبه در این زمینه مشغول فعالیت هستند و امیدواریم با ساماندهی بتوانیم افراد بیشتری را  در این بخش به کار بگیریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: هم اکنون در سطح استان اردبیل 6مدرسه علمیه فعال می باشد که قریب 700 طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رصا IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    شماره تلفن حوزه علميه امام صادق موجود نيشت