جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
15

حوزه / "سایبان خودساخته عرفان مدرن" جدیدترین کتاب در حوزه تحلیل و نقد عرفان های نوظهور است که تلاش کرده انسان ایده آل در عرفان قرآنی را تبیین کند.

به گزارش سرویس علمی و فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، کتاب "سایبان خودساخته عرفان مدرن" به قلم حجت الاسلام محمد اسماعیل عبداللهی و با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی منتشر شد.

"سایبان خودساخته عرفان مدرن" جدیدترین کتاب در حوزه تحلیل و نقد عرفان های نوظهور در کشور است که تلاش کرده انسان ایده آل در عرفان قرآنی را تبیین کند و بر همین اساس مدل انسان مطلوب عرفان مدرن را مورد نقد و واکاوی قرار دهد. اين كتاب در جشنواره علامه حلي مورد تقدير قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی در مقدمه این کتاب آورده است: اثر حاضر از فکری منسجم و منظم و منطقی با قلمی زیبا و با رویکردی نو و بدیع به بحث از عرفان اصیل و عرفانهای نوظهور در چند نحله و فرقه خاص پرداخته و به تبیین و نقادی آنها پرداخته است. این اثر در موضوع خود بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند دیدگاه جدیدی را فراروی خوانندگان پدید آورد. نگارنده این مقدمه ضمن تقدیر و تشکر از نویسنده محترم، مطالعه اثر حاضر را به همه مشتاقان و پژوهشگران عرصه عرفان و عرفانهای نوظهور توصیه میکنم.

این کتاب توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) به شماره تماس انتشارات  02537740369  به قیمت پشت جلد 12000 تومان روانه بازار کتاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha