چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صدیق عربانی

حوزه/ آمریکا همیشه با اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان ها آن دشمنی داشته و با تمام توان در صدد سرکوب بیداری اسلامی در منطقه می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی، امروز در تجمع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه‌ علمیه گیلان، در مسجد کاسه فروشان مدرسه علمیه مهدویه رشت، با اشاره به جنایات آل سععود در یمن، گفت: آل سعود به ظاهر مسلمان اند، زیرا تمامی اصول اسلام را زیر پا گذاشته و برای دستیابی به اهداف شوم خود دست به هر اقدام جنایت کارانه ای می زند.

امام جمعه موقت رشت ادامه داد: آل سعود رژیمی است که توسط  استکبار جهانی برای اجرای اهداف شوم آنها  در منطقه خاورمیانه  ایجاد شده و کاری جز تفرقه افکنی میان مسلمانان انجام نمی دهد

وی به اشاره به شیطان خواندن آمریکا توسط امام راحل، ابراز داشت: آمریکا همیشه با اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان ها آن دشمنی داشته و با تمام توان در صدد سرکوب بیداری اسلامی در منطقه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی در ادامه با غیر قانونی خواندن نگهداری شیخ نمر در زندان، تصریح کرد : لعن بر آل سعود سخنی بیهوده نیست، زیرا عالمی گرانقدرچون شیخ نمر را به دلایل واهی در زندان نگه داشته و در یمن دست به مسلمان کشی زده است.

امام جمعه موقت رشت در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب با بصیرتی خاص و با روشنگری های خود، جلوی تجاوزات جدید آمریکا در منطقه  را خواهد گرفت. 

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha