جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ربانی - رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: قرآن کریم و نورانیت این کلام خدا بر کسی پوشیده نیست و اگر فرزندان با قرآن انس گرفتند، برکت قرآن روح، جان و دلشان را نورانی می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین ربانی ظهر امروز در همایش تجلیل از حافظان قرآنی همسر و فرزندان روحانیون سراسر کشور در سالن همایش های بنیاد بین المللی اسرا  برگزارشد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام جواد(ع) و امیرالمؤمنین(ع) و خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: مرکز خدمات در دوره جدید در تلاش است که خدمات را از خدمات عادی به خدمات عاطفی و فرهنگی توسعه دهد و جامعه هدف را از روحانیون به فرزندان و خانواده‌ها تعمیم دهد.

وی بیان کرد: تلاش مرکز خدمات بر این است در جهت تحکیم خانواده، ارتقای خانواده و یافتن آن جایگاه ویژه که خانواده باید داشته باشد این برنامه‌ها را دنبال کند تا بتواند در ارتقای خانواده‌های معظم روحانی موفق شود.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: فرزندان روحانیون سرمایه‌های آینده ما هستند و به دلیل انتصاب به روحانیت از ویژگی‌های خاص برخوردارند و آبروی آنها آبروی روحانیت است و باید به آنها توجه شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی را مرکز برای فرزندان روحانیون شروع کرده و از سال 90 تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون  آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اینکه این برنامه برکات خوبی داشته است گفت: در سال 91-90 حدود 12 هزار نفر ممتاز تحصیلی داشتیم و در سال بعد این تعداد به 15 هزار نفر رسید و در سال گذشته این تعداد به 28 هزار نفر رسید که نشان می‌دهد که این برنامه مفید بوده است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که مرکز خدمات آغاز کرده،  مسئله قرآن و در سال‌های آینده حفظ روایات است؛ توفیقی برای مرکز خدمات بود که فرزندان حافظ قرآنی را مورد تشویق قرار می‌دهد و امسال اولین همایشی است که به این عنوان برگزار می‌شود و امیدواریم روز به روز بهتر شود.

وی افزود: قرآن کریم و نورانیت این کلام خدا بر کسی پوشیده نیست و اگر فرزندان با قرآن انس گرفتند برکت قرآن روح و جان و دلشان را نورانی می‌کند و برای هم سلامت خود و خانواده و محیطی که زندگی می‌کنند برکات بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha