جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدرضا پاطلا

حوزه/ مدیرکل بانک مهر اقتصاد گفت: این مجموعه از اعتماد مردم به خوبی استفاده کرده و بانکداری اسلامی را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به پیش برده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمدرضا پاطلا، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، اظهار داشت: سال 1393، سالی خوب و پررونق برای مجموعه بانک مهر اقتصاد بوده و زیر سایه علما و حوزه به کار خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: این مجموعه از اعتماد مردم به خوبی استفاده کرده و بانکداری اسلامی را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به پیش برده است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد با اشاره به اینکه فعالیت های مناسبی در قالب اهدای تسهیلات، قرض الحسنه، عقود اسلامی و ... در این مجموعه صورت پذیرفته است، ابراز داشت: در سال گذشته توانستیم حدود 12 هزار میلیارد ریال منابع در شهر مقدس قم جذب کنیم که بسیار خوب و نشان دهنده اعتماد مردم بوده است و این منابع به صورت هدفمند در بخش های صنعتی و عمرانی هزینه  می شود.

وی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در مجموعه بانک مهر اقتصاد، خاطرنشان ساخت: در استان قم قریب به 400 میلیارد ریال به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی اختصاص دادیم که بر اساس آمار بسیج سازندگی، 600 طرح فعال از جهت این تسهیلات در قم دایر شده است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: همچنین 4 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان این بانک پرداخت کرده ایم.

محمدرضا پاطلا با اشاره به اجرای بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد، تصریح کرد: کارمندان این مجموعه زیر نظر حوزه های علمیه آموزش های مناسبی دیده اند تا بتوانیم آن را به مرحله اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: دیدار با علما و بالابردن سطح معنوی کارمندان از دیگر برنامه های این مجموعه برای کارمندان بوده است، یکی از برنامه ها، انتصاب مشاور فرهنگی برای این مجموعه برای رسیدن به اهداف و سیاست های بانک بوده است که یک روحانی را در رأس کار قرار داده ایم.

محمدرضا پاطلا در پایان گفت: در پایان سال 1393، مجوز اصلی این بانک صادر و سهام آن در بورس عرضه شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha