چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 348446
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کلاس بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز، از تحصیل 193 طلبه خواهر در این مدرسه خبر داد.

خانم احمدی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس بیان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز در سال 1334  احداث شده و هم اکنون بیش از 50 سال است که در عرصه های دینی، معرفتی و تربیتی فعالیت دارد. این مکان در سالهای قبل از انقلاب، دبستان و دبیرستان مذهبی بوده و بعد از آن تبدیل به مکتب و حوزه علمیه می گردد.

وی گفت:  هم اکنون در این مدرسه 193 نفر از طلاب خواهر مشغول به تحصیل می باشند که تعداد 143 نفر از آنان در کلاس های حوزوی حضور دارند و ما بقی در حال نگارش پایان نامه و گذراندن دروس معوقه هستند.

احمدی، با بیان اینکه  طلاب این مدرسه در غالب شش کلاس و 5 پایه مشغول به تحصیل می باشند، این مدرسه دارای 11 کادر اجرایی و 19 استاد است که همگی دارای مدرک کارشناسی ارشد( سطح 3 حوزه ) و یا دانشجوی دکتری هستند، می باشد.

وی افزود: تمامی اساتید در حال تدریس این مدرسه دارای مجوز تدریس از مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم هستند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه های تبلیغی این مدرسه، اظهار کرد: طلاب و مسئولین این مدرسه درجهت اقدامات تبلیغی خود پیرامون فرق ادیان، شیوه های تبلیغ، جنگ نرم، فضای بازی، مهارت های تربیتی و ارتباطی، مباحث سیاسی ، مداحی و اخلاق عمومی فعالیت می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز به رموز موفقیت این حوزه اشاره کرد و گفت: اتکا به خداوند و اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سیره عملی و رفتاری بزرگان دین، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و ارزش ها، استفاده از کادر مجرب در این حوزه از علل موفقیت این مدرسه به شمار می آید.

وی با اشاره به برنامه های آینده این مدرسه، خاطر نشان کرد: گزینش، مصاحبه و پذیرش طلاب جدیدالورود جهت اجرای سال تحصلی 95-94 و برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم طلاب و برنامه ریزی جهت تشکیل دوره های تکمیلی مداحی و سخنوری از برنامه های قابل اهمیت مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha