پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 349558
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
امام خمینی

حوزه/ تجلیل از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، تجلیل از ملت و رشادت های آنهاست، بنا به فرموده مقام معظم رهبری «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) استان خوزستان، ظهر امروز در جلسه این ستاد، در اهواز با بیان این که تجلیل از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، تجلیل از ملت و رشادت های آنهاست، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست».

وی با اشاره به برگزاری مراسم «قیام پانزده خرداد»، ابراز داشت: با توجه به این که امام خمینی (ره) روز 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرده اند، مراسم این روز با شور و گستردگی ویژه ای برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) استان خوزستان با اشاره به مصادف بودن اعیاد شعبانیه با مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام پانزده خرداد، افزود: ضروری است برنامه ها به گونه ای اجراء شوند، که شأن هر آیین حفظ و مردم به نحو احسن از برنامه ها استفاده کنند.

مهندس ظفری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز نیز با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری، می بایست همه دستگاه ها برای اجرای مراسم بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha