دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جزایری حاجتی

حوزه/ آیین تجلیل از اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجلیل از اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، طلاب و اساتید این مدرسه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، آیت الله موسوی جزایری،با اشاره به زحمات اساتید در تربیت طلاب اظهار داشت: با توجه به حجم فعالیت کارهای فرهنگی در اهواز، اساتید مدارس علمیه اهواز تنها در مقوله تدریس فعالیت نمی کنند و کارهای بسیاری بر دوش آن هاست که این اهتمام آنان جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه اهواز با بیان این که اساتید در طول روز از خانه دور هستند و در مواقع حضور در خانه نیز مشغول مطالعه هستند گفت: بخشی از سنگینی این کار برعهده خانواده طلاب است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که همسران طلاب می توانند با حضور در مدارس به تبلیغ بپردازند، اظهار داشت: فعالیت خواهران طلبه در برهه کنونی بسیار مفید و اثر گذار است.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ابتدای این مراسم با تبریک روز معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: با توجه به همزمانی ایام اعتکاف و روز معلم برگزاری آیین تجلیل از اساتید حوزه در هفته معلم میسر نشد.

وی با بیان این که رکن و پایه اساسی مباحث علمی در حوزه، اساتید هستند، گفت: استاد خوب می تواند کیفیت تحصیلی طلاب را نیز تضمین کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهتمام به مسائل و مشکلات اساتید را بسیار مهم دانست و گفت: در مقوله تربیت و پرورش طلبه بخش زیادی از کار در این مسئولیت خطیر بر عهده اساتید است.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از بیش از 20 استاد مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از جمله حجج اسلام سید ابوالحسن حسن زاده، میراحمدرضا حاجتی، علیرضا مالکی، صادق سلیمانی فر، هادی سلیمانی فر تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha