دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اجرای حکم ظالمانه علیه شیخ نمر، سبب بیداری هر چه بیشتر مردم منطقه و جهان اسلام خواهد شد، ابراز داشت: اجرای این حکم موجب نابودی سریعتر خاندان سعودی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  با بیان این که نگرانی پیرامون وضعیت آیت الله نمر از زمان دستگیری ایشان وجود داشته، گفت: اگر حکم ظالمانه اعدام علیه این عالم دینی که خلاف دستور قرآن و سنت است، اجرا شود، بازتاب های مختلفی در میان شیعیان منطقه و مردم عربستان خواهد داشت.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اجرای هر حکم ظالمانه ای علیه آیت الله نمر، سبب بیداری هر چه بیشتر مردم منطقه و جهان اسلام خواهد شد، ابراز داشت: اجرای این حکم موجب نابودی سریع‌تر خاندان سعودی می شود.

وی با تاکید بر این که آل سعود با این اعمال ننگین از مستکبرین غربی بیشتر رسوا شده، اظهار داشت: حقوق بشر، آزادی و مبارزه با تروریست تنها در حد یک شعار برای برخی کشورها باقی مانده است.

امام جمعه موقت اهواز، به وظیفه علما و روحانیون در برابر حکم اعدام شیخ نمر اشاره کرد و گفت: آنچه که علمای شیعه و سنی باید انجام دهند، همبستگی با یکدیگر و محکوم کردم حکمی است که بر خلاف قرآن صادر شده است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، تصریح کرد: علمای درباری سعودی که اراده ای از خود ندارند، طبق دستورات حکومت های خودکامه غربی عمل می کنند.

وی به تشریح وضعیت کنونی آل سعود پرداخت و افزود: چند جوان مغرور که اکنون قدرت را به دست گرفته‌اند از هر طریقی به دنبال قدرت نمایی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان با اشاره به اقداماتی که می توان در عرصه دیپلماسی برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام شیخ نمر انجام داد، گقت: از مسئولان در وزارت امور خارجه می خواهیم اقدامات متناسب با دیپلماسی انقلابی را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha