پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
789

حوزه / استاد بلال التل از اردن، شیخ محمد هلال از مصر، دکتر میثم لطیفی از ایران، شیخ سمیر خیرالدین از لبنان، استاد عبدالعالی العبدونی از مراکش، دکتر خالد سعید از مصر و دکتر فرشاد مهدیپور از ایران از میهمانانی هستند که در همایش دو اجتهاد و نوآوری به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دومین همایش اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه امام خامنه ای دقایقی قبل در دانشگاه لبنان آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در آغاز این همایش حجت الاسلام شیخ شفیق جرادی پژوهشکده مطالعات دینی و فلسفی «المعارف الحکمیه» به عنوان دبیر همایش به ایراد سخن پرداخت و اهداف این همایش را تشریح کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خنان خود را از طریق ویدئو کنفرانس آغاز کرد.

استاد بلال التل از اردن، شیخ محمد هلال از مصر، دکتر میثم لطیفی از ایران، شیخ سمیر خیرالدین از لبنان، استاد عبدالعالی العبدونی از مراکش، دکتر خالد سعید از مصر و دکتر فرشاد مهدیپور از ایران از میهمانانی هستند که در این همایش دو روزه به ارائه مقاله درباره موضوع همایش خواهند پرداخت.

نخستین همایش اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه امام خامنه ای خرداد 1390 با حضور اندیشمندان از کشورهای مختلف برگزار شده بود.

سید حسن نصرالله در مراسم افتتاحیه نخستین همایش خطاب به میهمانان گفت: شما در حقیقت در برابر شخصیّتی قرار دارید که، به معنای واقعی کلمه، دشمنان وی را محاصره کرده‌اند و دوستان حقّش را ادا نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha