دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 351694
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
وفاق

حوزه/ نشریه خبری، تحلیلی، فرهنگی و تربیتی «وفاق» از سوی معاونت فرهنگی و امور روحانیون شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور انتشار یافت.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، این نشریه که ویژۀ مدارس علوم دینی اهل سنت کشور می باشد، مطالبی در خصوص اخبار، سخنرانی ها و مطالب علمی را به خوانندگان ارائه می دهد.

برخی از عناوین نشریه عبارتند از: «بهبود بخشیدن به مدیریت مدرسه/ بخش چهارم»، «آداب مباحثه/ بخش سوم»، «عواملی که می توانند در ایجاد حافظه قوی مؤثر باشند/ بخش چهارم»، «آشنایی با اعضای شورای برنامه ریزی- مولوی عبدالرحمن سربازی»، «امام خمینی، احیاگر اسلام» و «پرکاربردترین آیات قرآن در کلام رهبر انقلاب/ قسمت چهارم».

در قسمتی از نوشتار «اختلاف و پیامدهای آن در قرآن» به قلم عسکری اسلامپور کریمی می خوانیم: در اثر اختلاف و نزاع، تمامی وقت مسلمانان گرفته شده و فرصت تفکر و عمل برای اهداف اصلی از ایشان سلب می گردد؛ در تمام دوران زندگی، مسائلی اصلی در حاشیه و مسائل فرعی در متن زندگی قرار می گیرد. رقبا در همه زمینه ها از مسلمانان پیشی گرفته و در حقیقت بدون درگیری های زاید بر مسلمانان مسلّط می شوند. طبیعت انسانی این گونه است که توانایی توجه به چند امر را به صورت مداوم ندارد. وقتی.......

«میرزای شیرازی مبارزی وحدت گرا»، «مقاومت علمای اهل سنت تقریبی در برابر سیاست های ضد تقریبی» و «شهید مصطفی کریمی» از دیگر عناوین نشریه وفاق می باشد.

بیست و چهارمین شماره از نشریه خبری، تحلیلی، فرهنگی و تربیتی «وفاق» به صاحب امتیازی: معاونت فرهنگی و امور روحانیون شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در 56 صفحهمنتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی:تهران، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان رازی، نرسیده به خیابان نوفل لوشاتو، نبش کوچه یاسمن، دفتر نشریه مراجعه کرده و یا با تلفن: 63497000-021 تماس بگیرند.

ضمناً پایگاه اطلاع رسانی: www.dmsonnat.ir در دسترس علاقه مندان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha