سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 351926
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
محمد بارانی

حوزه/ باید قدر فرصت ها را بدانیم و از آنها بهره مند شویم، چرا که طبق روایات، فرصت ها مانند ابر درحال گذر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در جمع بسیجیان حلقه بصیرتی معرفتی شهید روح الله مومنیان، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه بندگی و تزکیه نفس و رسیدن به درجات و کمالات معنوی است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید این فرصت را قدر بدانیم و از آن بهره مند شویم، چرا که طبق روایات، فرصت ها مانند ابر درحال گذر هستند.

امام جمعه مهدیشهر در ادامه با اشاره به اینکه دوره نوجوانی دوره شکل گیری شخصیت است، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری"دوره نوجوانی یک دوره طلایی است و باید قدر آن را دانست".

حجت الاسلام بارانی همچنین علم آموزی، حضور در مساجد و محافل اهل بیت(ع) را از راه های شکل گیری شخصیت دینی و معرفتی معرفی کرد و  ابرازداشت: شیطان دشمن قسم خورده بشریت است و وضو اسلحه دوری از شیاطین است.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به این که نوجوانی و جوانی، زیباترین مرحله عمر و دوره دریافت ارزشهاست، افزود: نشاط، تلاش، اراده، نوگرایی و فضیلت جویی در این سال ها جلوه می کند، لذا نوجوانان و جوانان باید از فرصت ها استفاده کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha