یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام سمیعیان مدیر مدرسه امام رضا(ع)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) قم با بیان این که حسن معاشرت مبلغ در تبلیغ نقشی اساسی دارد گفت: مبلغ باید بتواند رابطه صمیمی با جوانان و نوجوانان ایجاد کند تا جوانان بتوانند سؤال‌ها و نیازهای خود را اظهار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه وظیفه تبلیغ مبانی دینی را بر عهده دارند  اظهارداشت: ماه رمضان یکی از فرصت‌های بسیار مغتنم در مکتب ما، نفوس مستعد پذیرش معارف است و باید از این ماه نهایت استفاده را در تبلیغ مبانی دینی به کار ببریم.

وی با اشاره به اینکه در موقعیتی قرار داریم که جوانان مورد هجمه دشمن قرار دارند گفت: مبلغین هم باید به زبان جوانان و هم به موضوعات و مواردی که دشمن آنها را مورد سؤال قرار داده است آشنا باشند یعنی هم شبهه شناس و هم مخاطب شناس خوبی باشد تا بتواند به شبهه‌های جوانان پاسخ دهند.

مدیر مدرسه حافظان قرآن، با بیان اینکه مبانی تبلیغی در مکتب اسلام هم از نظر آیات و روایات بسیار غنی است گفت: اگر کسی واقعاً اطلاعاتش در این زمینه خوب باشد و بتواند آنها را به زبان روز بگوید می‌تواند در تبلیغ خود موفق باشد.

وی گفت: امروز برای اینکه در کار تبلیغ موفق باشیم، باید از امکانات روز و از فضای مجازی بهره ببریم و در تبلیغ از امکانات مناسب استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان با بیان اینکه حسن معاشرت مبلغ در تبلیغ نقش دارد گفت: مبلغ باید بتواند رابطه صمیمی با جوانان و نوجوانان ایجاد کند تا جوانان بتوانند سؤال‌ها و نیازهای خود را اظهار کنند تا مطابق نیازها تغذیه علمی و معنوی شوند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha