یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 352538
۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
حجت الاسلام علیرضا طاحونی - تیران و کرون

حوزه/ استاد حوزه اصفهان، سلامت جسم و روح را ره آورد میهمانی ضیافت الهی برشمرد و تصریح کرد: همچنان که سلامت جسمی برای انسان مهم است، سلامت روحی وروانی از نیازهای اساسی بشراست.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با با تاکید بر ضرورت بهره برداری از برکات ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تهذیب نفس و ترویج مکارم اخلاقی ومعنوی کردن بیش از پیش فضای جامعه است.

وی ادامه داد: مومنان و روزه داران باید تلاش خود را برای استفاده حداکثری از فرصت های این ماه بزرگ به کار گیرند، چرا که این ماه فرصتی مناسب برای مناجات و آشنایی بیشتر با قرآن، نهج البلاغه و انس با صحیفه سجادیه است.

این محقق حوزوی تقوا را نتیجه نهایی روزه داری دانسته و خاطرنشان کرد: روزه داران در پایان ماه مبارک رمضان، سلامت جسمی و روحی را به عنوان نتیجه یک ماه روزه داری دریافت خواهند کرد.

استاد حوزه اصفهان، سلامت جسم و روح را ره آورد میهمانی ضیافت الهی برشمرد و تصریح کرد: همچنان که سلامت جسمی برای انسان مهم است، سلامت روحی وروانی از نیازهای اساسی بشراست.

استاد حوزه علمیه اصفهان، هدف دار بودن در زندگی، پایبندی به اخلاق ، تعامل ، داشتن حسن خلق وتوجه بیشتر به مسائل معنوی را از نیازهای سلامت معنوی وروحی در انسان دانست.

وی با اشاره به این که رمضان وقت به خود آمدن است، تاکید کرد: در این ماه باید کینه ها را کنار گذاشت و با صفای باطن و همدلی و مهربانی با دیگران برخورد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha