جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا اعرافی

حوزه/ رئیس جامعة المصطفی العالمیه گفت: باید در فرهنگ‌سازی پدافند غیر‏عامل در جامعه به ویژه در حوزه فرهنگی کار بیشتری انجام شود.‏

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم، ضمن تشکر از تلاش های این اداره کل اظهار داشت: تداوم ارتباطات و تعاملات ‏دستگاه‌های اجرایی در زمینه پدافند غیر عامل از مباحثی است که توجه به آن ضرورت دارد.

امام جمعه قم ابراز داشت: پدافند غیرعامل بر اساس اصل ضرورت آمادگی، بسیار مهم است و باید این اصل مهم را در بخش های گوناگون جامعه مورد توجه قرار داد.

رئیس جامعة المصطفی یادآور شد: براساس با آیات قرآن کریم، اصول پدافندی و آمادگی مستمر برای مقابله با جنگ نرم ‏دشمنان، از نکاتی است که باید رعایت شود.

وی خاطرنشان ساخت: آمادگی، امری ضروری بوده که شامل زمان جنگ و صلح، ابزارهای جنگی و غیرجنگی و دشمنان آشکار و ‏پنهان و بالفعل و بالقوه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی تصریح کرد: تقویت آمادگی و منبع قدرت نرم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از مباحث بسیار مهم و ضروری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: باید در فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در جامعه به ویژه در حوزه فرهنگی کار بیشتری انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha