دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دارالافتاء مشر

حوزه/ تروریست ها در گذشته اظهار مظلومیت می کردند و از این موضع به دنبال تشکیل خلافت اسلامی بودند، اما گورهای دسته جمعی برجای مانده از آنها دروغ بودن ادعاهای آنها را نشان داد و مشخص شد چه جنایت هایی را در حق بشریت مرتکب شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز رصد فتاوا و نظریات تکفیری وابسته به دارالفتاء مصر در نشریه ای که از سوی دارالفتا منتشر می شود اعلام کرد: سازمان های تروریستی مختلف همه در آرزوی تشکیل حکومت هستند و برای رسیدن به این آرزو از هر وسیله ای استفاده می کنند و درگیری و نا امنی ایجاد می کنند تا بتوانند در کشورها نفوذ کنند و معضلات خود را حل کنند.

این مرکز افزود: سازمان های تکفیری با استفاده از رسانه های مختلف خود تلاش می کنند به جهان ثابت کنند که آنها هم یک کشور متعارف دارند و از درآمدهای مستمری برخوردار هستند.

مرصد دارالافتا افزود: این سازمان ها همواره تلاش می کنند این پیام را برسانند کسانی که تحت حمایت ما زندگی می کنند از امنیت، عدالت و رفاه برخوردار هستند و به این ترتیب به راحتی بر مناطق مختلف مسلط می شوند و مردم را فریب می دهند و مخالفان خود را نیز نابود می کنند و روز به روز نیز بر شمار حامیان آنها افزوده می شود در حالی که تمام ادعاهای آنها دروغ است و آنها هر مشکلی را با قتل و کشتار حل می کنند و گورهای دسته جمعی نشان از روش این گروه ها برای رهایی از مخالفان دارد.

در نشریه دارالافتاء آمده: تروریست ها در گذشته اظهار مظلومیت می کردند و از این موضع به دنبال تشکیل حکومت و خلافت اسلامی بودند، اما گورهای دسته جمعی برجای مانده از آنها دروغ بودن ادعاهای آنها را نشان داد ومشخص شد چه جنایت هایی را در حق بشریت مرتکب شده اند.

دارالافتاء مصر افزود: یگی دیگر از نشانه های خباثت تروریست های تکفیری تصویری است که از آنها در اذهان مردم مناطق تحت سلطه آنها برجای مانده و همه شاهد هستند شهرهایی که تروریست ها وارد آن شده اند به ویرانه هایی با قبرهای دسته جمعی تبدیل شده و تمام اینها نشان دهنده منطق ویرانگر این گروه ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha