جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرهنگ شهادت

حوزه/یکی از اساتید حوزه خوزستان گفت: مردم دزفول با حضور خود در مراسم های تشییع شهدا همواره دین داری خود را به اثبات رسانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، با دعوت از مردم برای حضور گسترده در آیین تشییع شهدا ، تصریح کرد: مردم دزفول با حضور خود در مراسم های تشییع شهدا همواره دین داری خود را به اثبات رسانده و این بار نیز با حضوری دوباره نمادی از بیعت مجدد با شهدا را به نمایش در خواهند آورد.

وی، به آثار تشییع شهدا در پویایی جامعه پرداخت و اظهار داشت: بدون تردید این حرکت اصیل فرهنگی ثمرات عمیق فرهنگی در شهر خواهد داشت و موجبات بازخوانی فرهنگ ایثار وشهادت را برای مردم بازخوانی نموده و جونان را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن بیمه خواهد کرد.

در همین راستا مردم دزفول برای استقبال از کاروان شهدای کربلای۴ خود را مهیا می کنند؛ مراسم استقبال ازکاروان شهدای عملیات کربلای چهار، ۱۷ مرداد از محل دانشگاه «ورودی شهر» به سمت مصلی امام علی(ع) این شهرستان برگزار میگردد.

بنا بر این گزارش، استقبال از این شهدای گرانقدر، فعالان فرهنگی فضای مجازی در یک پویش مردمی با عنوان «به استقبالتان می آییم» بار دیگر دل های خودشان را با این شهیدان همراه کردند.

در این اقدام زیبا هر یک از فعالان فرهنگی و هنرمند با طراحی پوسترها و ساخت کلیپ ها و سرودن شعرهایی در این زمینه فضای مجازی را همچون یک شهر برای استقبال از شهیدان آماده کردند تا هر یک به شیوه  خود رسانه ای برای رساندن پیام آن دریادلان خط شکن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha