یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طباطبایی نژاد

حوزه/ ورزشکاران نه تنها باید در زمینه های ورزشی برای کشور افتخار آفرینی کنند، بلکه باید به عنوان سفیران اسلام، در هر کجا مرام و فرهنگ اسلام و تشیع را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی، ضمن تبریک قهرمانی آن ها در جام باشگاه های آسیا، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، بر انجام هر کاری به نحو احسن تأکید کرد و اظهار داشت: رسول خدا (ص) می فرماید "مؤمن اگر کاری را انجام می دهد، به بهترین نحو آن انجام می دهد". اگر ما به این سفارش پیامبر اکرم(ص) جامه عمل می پوشیدیم، الان کشور ما در همه زمینه ها در دنیا پیشتاز بود.

وی به آیات قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم به این نکته اشاره کرده که دشمنان از شادی شما ناراحت می شوند و اگر مصیبتی بر شما وارد شود، شادمان می شود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان، به الگو پذیری جوانان از هنرمندان و ورزشکاران اشاره کرد و افزود: ورزشکاران نه تنها باید در زمینه های ورزشی برای کشور افتخار آفرینی کنند، بلکه باید به عنوان سفیران اسلام، در هر کجا مرام و فرهنگ اسلام را ترویج دهند.

آیت الله طباطبایی نژاد خطاب به ورزشکاران یدآور شد: مراقب باشید که اعمال و رفتار شما برای قشر عظیمی از جوانان الگو است، لذا نه تنها برای تقویت دین خود، بلکه برای راهنمایی و هدایت دیگر جوانان باید از دین خود مراقبت کنید.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مراقب باشید تشویق ها و توجهات مردم باعث ایجاد غرور در وجود شما نشود، در این دنیا همه سایه ایم و همه کارها را تحت عنایت خدا انجام می دهیم.

وی افزود: در همه رقابت های خود توجه داشته باشید که این مسابقات در راستای مسابقه بزرگی است که در جدال با شیطان دارید، لذا سعی کنید در آن رقابت همواره پیروز میدان باشید.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در پایان گفت: زمان ورزش و شهرت محدود است، سعی کنید به گونه ای رفتار و عمل کنید که نام و یاد شما سال های سال به نیکی بر زبان ها جاری شود.

در ابتدای این دیدار، وحید شمسایی، سر مربی و کاپیتان تیم فوتسال تأسیسات دریایی، پیروزی ایران و قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را مدیون حمایت و دعای خیر مردم و روحانیت دانست و گفت: تیم تأسیسات دریایی که تعدادی از اعضای آن اصفهانی هستند، به عنوان نماینده ایران در مقابل حریف های قدرتمندی ایستادند، تا نام ایران را در آسیا و جهان طنین انداز کنند.

گفتنی است، ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا جمعه شب با قهرمانی تیم تأسیسات دریایی ایران در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان پایان یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha