پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/شهدا نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های دینی در نسل جوان و امروزی دارد و روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به ورود کاروان شهدای غواص به خوزستان، ابراز داشت: در تجلیل از شهدا واژگانی بالاتر از ایثار و شهادت نداریم؛ زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، پاسداشت فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

وی، برگزاری مراسم استقبال از شهدا پس از بازه زمانی ۲۹ ساله را عامل مهمی در ارتباط بین نسلی خواند، و بیان داشت: برگزاری با شکوه تشییع شهدا نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های دینی در نسل جوان و امروزی دارد و روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمد.

امام جمعه موقت اهواز، بر توجه ویژه مسئولان و مردم خوزستان جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال از پیکر شهدا تأکید کرد و گفت: إن شاءالله با توجه به علاقه فراوان مردم استان خوزستان به شهدا، شاهد مراسم استقبال بسیار باشکوهی خواهیم بود.

وی، مهمترین پیام شهدا را عزتمندی جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: شهدا با شهادت خویش برای جامعه عزت و سرافرازی به ارمغان آوردند ازاین‌رو از مردم و مسئولان انتظار می‌رود این عزتمندی را در همه شئون، ازجمله مذاکرات هسته، مباحث داخلی و سیاست‌های منطقه حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده،  در پایان تأکید کرد: مردم ایران آرمان‌های شهدا را فراموش نخواهند کرد و تا رسیدن به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران باقدرت این راه را ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha