یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 356454
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
اعزام مبلغان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد از اعزام بیش از یکصد روحانی به مساجد این شهرستان در دهه کرامت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی، جلساتی را با بخش های تابعه، روحانیان مستقر و هجرت، فعالان فرهنگی و هیئات مذهبی برگزار کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به اعزام بیش از ۱۰۰ روحانی به مساجد فاقد روحانی در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان گفت: روحانیان اعزامی علاوه بر برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع سیره و روش زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در برگزاری جشن ها و مسابقات فرهنگی با هیئت امناء مساجد همکاری خواهند داشت.

وی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جلسات مهارت های زندگی، آموزش احکام، گفتمان دینی با موضوعات عفاف و حجاب و نمازشناسی از دیگر برنامه های این اداره در دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام رحمانی یادآور شد: در حاشیه این مراسمات جشن، مسابقه های فرهنگی پیش بینی شده است که در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز گناباد افزود: چاپ و نصب بنرهای تبریک و اطلاع‌رسانی و همکاری با شهرداری برای آذین بندی شهرستان از دیگر اقدامهای این اداره در دهه کرامت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد اقامه نماز سه جلسه گفتمان نماز شناسی ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان پیش بینی شده که همزمان با آغاز دهه کرامت در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha