سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 356510
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
علی پیروزمنش

حوزه/ دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی، از برگزاری همایش تجلیل از خبرگزاری های قرآنی و فرهنگی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، علی پیروزمنش، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: 3هزار وبلاگ نویس در این جشنواره قرآنی شرکت کردند که 983 وبلاگ به بخش مسابقه راه یافتند.

وی ادامه داد: از این تعداد وبلاگی که به بخش مسابقه راه یافته‌اند؛، 371 وبلاگ متنی، 107 وبلاگ متنی آموزشی، 219 وبلاگ متنی، علمی و پژوهشی، 117 وبلاگ اطلاع‌رسانی، 105 وبلاگ هنری و 64 وبلاگ در بخش ویژه جشنواره منتخب مورد داوری قرار خواهند گرفت.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی با اشاره به چگونگی مراحل داوری وبلاگ‌های برگزیده، ادامه داد: در مرحله نخست داوری، آثار از لحاظ مطابقت با موضوعات قرآنی، صحت انتخاب عنوان، کیفیت حداقلی از لحاظ هنری و محتوایی، عدم وجود محتوای مجرمانه در وبلاگ و عدم مغایرت با ضوابط کلی اعلام شده از سوی جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در مرحله داوری میانی و نهایی، هر اثر از سوی داوران به صورت فنی و محتوایی مطابق با کاربرگ‌های داوری مورد ارزیابی قرار گرفته و مجموع امتیاز‌های هر داوری برحسب ضرایب وزنی هریک از معیارها محاسبه شده و در نهایت امتیاز نهایی داده شده از سوی داور برای هر اثر محاسبه شود، از مجموع امتیازات داورها برای هر اثر، امتیاز نهایی اثر محاسبه می‌شود.

پیروزمنش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز 18 شهریور از ساعت 17 در مجتمع فرهنگی سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با اختتامیه جشنواره از رسانه‌های مکتوب و مجازی همراه با این جشنواره نیز تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی سراسر استان، چاپ ویژه نامه، برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده و تولید نماهنگ چند رسانه ای از روند برگزاری جشنواره را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای مراسم اختتامیه جشنواره آیات عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha